Ważny Jest Klient i Partnerzy Handlowi- To Oni Płacą Nasze Rachunki Oraz Nasz  Zespół, Dzięki Któremu Wszystko Jest Możliwe

Witam Ciebie w wirtualnym świecie, ale spotykasz się z realną osobą:)

Zarówno jako Manager Sprzedaży, Manager Centrum Obsługi Klienta, Mówca, Trener, Mentor i Konsultant zwracam przede wszystkim uwagę na REZULTATY. Rezultaty określają sukces zawodowy. Czytaj dalej i poniżej znajdziesz opis wybranych rezultatów i sukcesów.

Menedżer SPRZEDAŻY

Kierowałem multikulturowymi zespołami w największych firmach branży Information Technology (IT) i E-commerce: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Juniper, Google. Zarządzałem działami Sprzedaży, Telesprzedaży, Kanałem Sprzedaży Pośredniej przez Partnerów.

Wielokrotnie przeprowadziłem zespół przez skomplikowany proces zmiany, zwiększając sprzedaż i poziom Zadowolenia Klientów (CSAT).

WYBRANE OSIĄGNIĘCIA:

  • Jestem autorem strategii rozwoju sprzedaży pośredniej przez partnerów, w segmencie średniej wielkości przedsiębiorstw – Commercial Channel Playbook oraz Strategii sprzedaży w segmencie SMB- SMB Sales Playbook.
    Strategie zostały wdrożone wspólnie z zespołem w 129 krajach. Rezultaty biznesowe: 23% wzrost sprzedaży
  • Zarządzanie kanałem sprzedaży przez Partnerów w segmencie Operatorów Telekomunikacyjnych (Service Providers), Integratorów, Resellerów wielkości powyżej 150 Mln Dolarów.
  • Stworzenie i wdrożenie sprzedażowych programów partnerskich, systemów motywacyjnych i promocji dla Partnerów Handlowych
  • Zwiększenie lejka sprzedaży (pipeline) o 250% projektów prowadzonych przez mój zespół sprzedaży partnerskiej oraz wzrost lejka sprzedaży o 200% w projektach stworzonych i prowadzonych przez Partnerów Handlowych
  • Przygotowanie akcji sprzedażowych w ramach budżetu 2Mln USD. Budżet został zwiększony o 66% względem roku poprzedniego ze względu na efektywne wykorzystanie budżetu w roku poprzednim (duży zwrot w postaci sprzedaży – ROI)
  • Zwiększenie poziomu zadowolenia PArtnerów aż o 16-29 punktów procentowych w zależności od rodzaju kanału partnerskiego- najlepszy rezultat w rejonie Centralnej i Wschodniej Europy
  • Zwiększenie o 30% marży dla kanału Partnerskiego poprzez wdrożenie restrukturyzacji w regionie Europy Centralnej
  • Stworzenie działu Telesprzedaży (Centrum Sprzedaży Telefonicznej) dla Polski, a następnie Europy Południowo-Wschodniej, który w pierwszym pełnym roku działania dostarczył 25% całej sprzedaży w segmencie Commercial w tym regionie
  • Zwiększenie sprzedaży do 30 Mln USD w segmencie Commercial w Europie Południowo-Wschodniej (SEE) osiągając wzrosty w pierwszym roku na poziomie 51%, a następnie 63%

NAGRODY:

★ Strategie Commercial Channel Playbook oraz Strategia sprzedaży w segmencie SMB- SMB Sales Playbook zostały wyróżnione tytułem Najlepszej praktyki biznesowej w skali świata w Cisco Systems.

★ Najlepszego zespołu handlowego w rejonie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) na rynku MidMarketu i SMB.

★ Najlepszego handlowca roku w Cisco Systems

 

Zastanawiasz się co mogę zrobić dla Twojej organizacji? – sprawdź moje rekomendacje poniżej i ZADZWOŃ teraz 🙂

Menedżer CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA (SSC/BPO)

Prowadziłem międzynarodowe zespoły w Centrum Obsługi Klienta w segmencie IT (Rynek Informatyczny), Internetu, Usług E-commerce, Platformy sprzedaży B2B oraz B2C, Fintech dla takich firm jak Cisco Systems, G2A.com, Google.

Zmieniłem działy Customer Support obsługujące ponad 1 milion zapytań rocznie, działające w trybie 24/7, obsługujące klientów w 10 językach przez e-mail, Live Chat, Telefon i Social Media w prężnie działające działy Obsługi Klienta nagradzane wewnętrznie w strukturach EMEA oraz przez międzynarodowe organizacje: Steve Awards and Business Excellence.

WYBRANE OSIĄGNIĘCIA:

  • Ustalenie i praca w oparciu o wyśrubowane Cele i KPIs (Kluczowe Wskaźniki Wykonania) np.: CSAT (Poziom Zadowolenia Klienta) (97%), SLA-Service Level Agreements  , Live Chats/ Telefon -wskaźniki nieodebranych połączeń (poniżej 1%), Produktywność, Efektywność Sprzedaży
  • Wprowadzenie nowych narzędzi i programów: Usługi wsparcia przez telefon, Nowy system obsługi klientów przez Live Chat, E-maila (System Ticketowy), system samoobsługi (Self Service), Wsparcie przez Social Media
  • Poprowadzenie organizacji Obsługi Klienta w rozproszonej strukturze trzech lokalizacji Polska/ Irlandia dla Googla (włączając w to zarządzanie zewnętrzną organizacją BPO)
  • Osiągnięcie poziomu 66% w rozwiązywaniu problemów klientów w jednym kontakcie z czasem odpowiedzi poniżej 20 minut. (parametr ten dotyczy najbardziej skomplikowanych sytuacji rozwiązywania problemów pomiędzy niezależnymi sprzedawcami i niezależnymi kupującymi – model e-Bay)
  • Stworzenie efektywnego systemu zatrudniania i motywowania pracowników
  • Utrzymanie rotacji pracowników poniżej 10% w Centrum Obsługi Klienta
  • W Googlu dodatkowo prowadziłem projekty i zespół na poziomie EMEA mające na celu zwiększenie poziomu zadowolenia klienta (CSAT)
  • Stworzenie działu Telesprzedaży (Centrum Sprzedaży Telefonicznej) dla Polski, a następnie Europy Południowo-Wschodniej, który w pierwszym pełnym roku działania dostarczył 25% całej sprzedaży w segmencie Commercial w tym regionie
  • Skoncentrowanie się na działaniu i wdrożeniu właściwych projektów i inicjatyw czego wynikiem były świetne rezultaty np:  Beat the competition (Pokonaj Konkurencje) (2004), Rise to the Challenge (2012), Customer Experience – (2016)

NAGRODY:

★ Najlepszy zespół Obsługi Klienta w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w Google – nagroda kwartalna

★ Międzynarodowa Nagroda przyznana przez Steve Awards z USA dla Zespołu Menedżerskiego Centrum Obsługi Klienta w G2A za Innowacyjną, Wielokulturową Obsługę Klienta (2016)

★ Międzynarodowa Nagroda przyznana przez Steve Awards z USA dla Zespołu Obsługi Klienta w G2A za Wybitną Obsługę Klienta w kategorii Obsługa Klienta i Centrum Kontaktu z klientami (2016)

(Od 2002 nagrody Steve Awards są przyznawane za osiągnięcia w biznesie dla organizacji, zespołów i pojedynczych osób z ponad 60 krajów. Powyższe nagrody zostały przyznane zespołowi Customer Support w G2A spośród 2000 nominowanych firm na całym świecie.)

★ Międzynarodowa Nagroda przyznana przez Global Business Excellence Awards z Wielkiej Brytanii dla Zespołu Obsługi Klienta w G2A za Wyjątkową Obsługę Klienta (2016)

 

Zastanawiasz się co mogę zrobić dla Twojej organizacji? – sprawdź moje rekomendacje poniżej i ZADZWOŃ teraz 🙂

MÓWCA, TRENER, KONSULTANT

Jestem Trenerem, Mówcą i Konsultantem.
Doświadczenia uzyskane w działaniu przez ponad 20 lat w biznesie w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, współpracy z ludźmi, prowadzenia zespołów od kilku do kilkuset osób, powodują, że moje szkolenia są praktyczne i skuteczne. W biznesie liczą się rezultaty, a nie teoria. Modele biznesowe są przekładane na konkretne działania i ćwiczenia. Uczestnicy otrzymują wiedzę gotową do zastosowania i wykorzystania w codziennym życiu.

Łatwo jest rozmawiać o przywództwie na sali szkoleniowej, w bezpiecznym środowisku, ale prowadzenie ludzi i stawienie czoła codziennym wyzwaniom, z zespołem 100 lub 150 osobowym, z kilkoma poziomami zarządzania, to już zupełnie coś innego….. Dlatego Doświadczenie i osiągnięte rezultaty prowadzącego, są kluczowe dla uczestników szkolenia.  

Pracowałem z wieloma organizacjami analizując je od wewnątrz i na zewnątrz, przechodząc przez sukcesy i porażki, które pozwalają zrozumieć biznes, podejmować właściwe decyzje i rekomendacje dla Klientów jako Konsultant.

WYBRANE OSIĄGNIĘCIA:

  • Przeprowadziłem szkolenia i wykłady dla ponad 43 tysięcy osób z zakresu Przywództwa,  Budowania Zespołów, Komunikacji, Zarządzania Zmianą, Prezentacji Biznesowych, Obsługi Klienta, Rekrutacji, Sprzedaży
  • Prowadzę wykłady na studiach MBA i Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu: Przywództwa, Prezentacji  Biznesowych, Profesjonalnego Networkingu Biznesowego
  • Trenowałem przedsiębiorców dla sieci Franczyzowych
  • Występowałem jako prelegent podczas Kongresów Sprzedaży, Przywództwa, konferencji dla Start-Upów, InfoShare, Festiwalu INSPIRACJI i wielu innych.
  • Występowałem na jednej scenie między innymi z następującymi mówcami: prof. Robert Cialdini, generał Roman Polko, Jakub B. Bączek, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Robert Krool, Dariusz Milczarek, Łukasz Jakóbiak, Grzegorz Turniak, Adela Warać, Tomasz Kamel i inni, przemawiając do publiczności 1000 osobowej
  • Jestem Członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców (zrzesza tylko 35 członków)
  • Konsultowałem biznesowo organizacje małe, średnie i  wielomilionowe koncentrując się na osiąganiu przez te organizacje ustalonych REZULTATÓW

 

Zastanawiasz się jakie rezultaty osiągnie Twój zespół po treningu lub mowie motywacyjnej jaką przeprowadzę dla Twojej organizacji? – sprawdź moje rekomendacje poniżej i ZADZWOŃ teraz 🙂

POZNAJ MNIE JAKO OSOBĘ

Wiem, czytałeś opis moich osiągnięć biznesowych: twarde cyfry, wyniki, procenty, zyski, wzrosty itd., ale za tymi osiągnięciami jest osoba:). Osoba ze wszystkimi emocjami, z codziennymi wyzwaniami i sukcesami.

Mąż i ojciec trójki dzieci, ups chyba nastolatkowie nie byliby szczęśliwi będąc nazywanymi wciąż dziećmi 🙂

W wolnych chwilach żegluję, jeżdżę na nartach i nurkuję, próbuję żyć zdrowo z codziennymi koktajlami antyoksydacyjnymi.

Uwielbiam dyskusje o nieruchomościach, stopie zwrotu, ROI i ROE oraz mentorowanie przedsiębiorców dla BusinessLink, Google startup week i innych organizacji.

I na koniec – nasze życie jest nie tylko po to, aby z niego czerpać, ale także by dać coś od siebie, więc wspieram fundację pomagającą dzieciom z chorobami onkologicznymi Ex Amino. Ponieważ charytatywność ma znaczenie, byłbym zaszczycony, gdybyś i Ty zechciał lub zechciała wesprzeć mnie w tych darowiznach:). Odwiedź stronę http://ExAnimo.pl

MENTOR, KONSULTANT

Prowadzę projekty konsultacyjne, doradzam Firmom i Klientom Indywidualnym dzieląc się wiedzą z zakresu obsługi Klienta, rekrutacji, sprzedaży, motywacji, komunikacji, przywództwa, zarządzania czasem,
prowadzenia prezentacji i wielu innych.

Dowiedz się więcej w jakich obszarach przeszkolę Twój zespół